sobota, listopada 21, 2009

Jesienna zupa z papryką

  • zielona i czerwona papryka
  • 150 g wędzonego boczku
  • dwie gałązki selera naciowego
  • garść oliwek (oryginalnie czarne, ja miałam zielone)
  • puszka pomidorów bez skórki
  • po łyżce białej i czerwonej fasoli z puszki (dałam po 4 łyżki)
  • 4-5 łyżek oliwy
  • 700 ml wody

Przepis z listopadowej "Kuchni". Podsmażyć pokrojony w kostkę boczek na oliwie. Dodać pokrojoną w kostkę paprykę, dusić około 5 minut. Dodać seler naciowy pokrojony w centymetrowe paski, oliwki (były duże, więc też kroiłam) i pomidory. Na tym etapie dosypałam nieprzepisową łyżeczkę soli i dodałam suszonej bazylii. Gotować 25 minut. Dodać fasolę i gotować kolejne 5 minut.

1 komentarz:

iskanna pisze...

Ja z listopadowej Kuchni wczoraj popełniłam kukurydzianą na mleku kokosowym. Też bdb.